Godmorgon lill-lördag.

5kommentarer

Igår fick jag ont i magen och hade det hela dagen, långt ner på höger sida. Jag har precis som min pappa väldigt hög smärtgräns och därför har jag svårt med att veta hur ont jag egentligen har och när det egentligen är dags att uppsöka läkarvård. Då jag är opad så är det olika komplikationer som kan uppstå tarmvred och gallan är två saker som är relativt vanligt tyvärr. Så i natt har jag varit vaken till halv sex. Men till slut så somnade jag av ren utmattning.
 
Hade min mobil på ljudlöst men märker ändå när den ringer två timmar efter att jag somnat. Märkligt nog vaknar jag och ser är det är min dotter och hon är ledsen. Hon har ramlat på vägen till jobbet och slagit i huvudet illa och har börjat kräkas. :-(. Då är det extra jobbigt att det är 100mil emellan oss.
 
Men nu är hon på väg till läkare iallafall och jag sitter som på nålar och väntar på besked från min älskade lilla unge.
 
 
 

5 kommentarer

Mia

19 Dec 2012 08:48

Ingen God morgon :-(
Hoppas du mår bättre o att allt går bra med din dotter.
Kram Mia

Svar: Nej, bättre hade dagen kunnat starta.
Tack för omtanken.

Kram
Nettan

Bine

19 Dec 2012 09:19

Hoppas de inte va något allvarligt! Hälsa så gott till henne!

Svar: Bruten svanskota, två brutna revben, sydd i huvudet och kraftig hjärnskakning. :-(
Nettan

Agnes

19 Dec 2012 10:51

Usch nu blev jag orolig som bara den :( hör av dig när du hör något mer är du snäll! Kram

Svar: Jag är också orolig som fasiken.:-(
Nettan

Lill-Adde

19 Dec 2012 13:25

Ajdå de var som sagt inte en rolig början på dagen:( hoppas de blir bra med er båda, så får ni ta hand om varandra när hon kommer hem:)

Svar: Nej, bättre hade dagen kunnat starta. :-(
Nettan

Systeryster

19 Dec 2012 17:57

Ja men det är ju själva fan att vi i den här familjen kan drabbas av nåt "normalt" nån gång. Nej när det händer nåt så ska det vara riktigt illa. Vad är det för fel med ett skrubbsår på på knät kan man undra? Skönt att klanen snart är samlad så vi än en gång får känna att alla överlevt ytterligare ett år. Även om det varit ett tufft år!! Längtar till julafton såå jäkla mycket. Och jag uppmanar alla: var försiktiga med er!! Det finns bara en av dig!!

Svar: Kan inte annat än hålla med dig! längtar som 17 till 2013, det här har verkligen varit ett pissår! Skönt att få hela familjen Taijkon hem till jul!:-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej