Störst av allt är kärleken. Grattis Camilla och Henrik!

0kommentarer

Igår var jag på mitt första Drop-in bröllop. Camilla å Henrik skulle föreviga sin kärlek med ett giftemål.
 
 
Det var många par där, så det blev lång väntetid innan de fick sin bröllopstid, som blev kl 15.15. Linda och jag fick den fina uppgiften att vara vittnen.
 
 
Då det var 2 timmars väntetid, så vi satte oss ute och fikade i det fina vädret. Brudparet, Camillas föräldrar, barnen Linda, Emma å jag.
 
 
30 minuter innan vigseln utbrister bruden att hon vill ha en brudbukett. Så jag å döttrarna slänger oss i bilen och åker till Viksängscentrum men där var blomsteraffären stängd, åker vidare till Gideonsbergsblommor å äntligen fick vi tag på blommor. Puh.
 
 
Vigseln hölls utomhus och det var jättevackert. Camilla grät, vilket gjorde att även jag fick en tår i ögat.
 
 
 
Hela familjen samlad. Filip, Henrik, morfar, Camilla, mormor, Linda och längst fram Emma.
 
Därefter åkte vi hem till dem å åt smörgåstårta innan brudparet satte sig i bilen och åkte iväg till Sätra Brunn för middag å övernattning.
 
Tusen tack för att jag fick vara och dela eran lycka denna dag. Kärleken är evig. <3
 

Kommentera

Publiceras ej