Reklamtion på Tele 2.

1kommentarer

Under ett par års tid har jag bråkat med Tele2 angående tv-boxar. Det började med att en gick sönder och den skickade jag in för lagning och fick ut en lånebox. Efter några veckor fick jag en "ny" men det visade sig vara den samma som jag skickat in och den var inte lagad. Suck.
 
Sen så har både Adde och Freddan varit i kontakt med Tele 2 och försökt få dem att leverera en fungerande boxer men det som skett är att vi skickat fram å tillbaka trasiga boxar. I vintras var Freddan i kontakt med dem å då var sista budet att vi skulle få en inspelningsbar digital HD-box, som kompensation. Men den har så klart INTE kommit.
 
Att sitta i telefon med olika kundtjänster ta sån jädrans tid å jag blir så irriterad när saker å ting inte funkar.
 
Men nu gav snälla Renée mig ett namn på en medarbetare och en mailadress till en som hon varit i kontakt med på Tele 2 angående sina problem med dem. Så jag mailade dem förra veckan.
 
Så nu...........ett par år senare, så har jag äntligen en fungerande tv-box! :-)
 

1 kommentarer

Cicci

24 Aug 2012 10:17

Äntligen kompis! En inspelningsbar! TJO! Nu kan du pausa och spela in program! Du kommer alltså kunna sköta träningen och slippa vara "förbannad" för att favoritprogrammet går samma tid som träningen! Bra va!

Svar: Yes, behöver bara ett geni som kan installera den och visa hur den funkar. Få se om jag känner nån sån.............CECILIA, när ska du lära mig det!!! :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej