Mot återbruket

0kommentarer

Jag har bott i mitt hus i ca 7år och har en stor vind med i stort sett bara en massa bråte. Idag blev det dags att tömma vissa delar. Två vänder med möbler som inte används for äntligen iväg till återbruket. Tusen tack pappa och Tobbe! Guld värt!!!
 
 
Sen så åkte väskor och tomma kartonger som mitt ex sparat under våra 12år tillsammans. Så här i efterhand undrar jag vad han skulle med dem till å varför tog han inte med dem när han flyttade?!?! :-)  
MMS:ade honom å tackade för extra jobbet, Elin, hans nya tjej, skickade tillbaka att hon har samma problem med honom idag. Hahaha, ja, ränderna går aldrig ur.
 
 
Så tre vändor allt som allt, känns befriande å äntligen ser man golvet uppe på vinden för första gången sen jag flyttade in.
 
Tack världens bästa svåger för lånet av släpet!

Kommentera

Publiceras ej