MIV afton

1kommentarer

I kväll var det dags för Marknadsföreingen (MIV) å ha sitt första möte efter sommaruppehållet.
 
 
Vi träffades på Varda och det var väldigt mycket folk, gamla och nya medlemmar.
 
 
Jag satt med mina vapenbröder Renée och Tobbe.
 
Det var oerhört varmt i lokalen men annars var precis allt toppen!
 
Maten var så himla god, alldeles magisk.
 
Massor av goda aptitretare
Massor av goda förrätter
Massor av varmrätter
Å sen trvå efterrätter.
 
Jag känner mig fortfarande mätt!
 
Men det var riktigt trevligt, ser fram emot höstens föreläsningar, först ut är Alexander Bard som inte är någon favorit hos mig. Men kunnig det är han.

1 kommentarer

Renée

31 Aug 2012 13:00

Det var såååå kul!
Jisses är min klänning genomskinlig???????
Jag hoppas att det var blixten som gjorde det????
:-/
//Renée

Svar: Den är inte genomskinlig, måste ha varit blixten som pajjade din snygga outfit. Men å andra sidan ser du as-sexig ut. Hahaha
Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej