Min lördagkväll.

4kommentarer

Igår slappade jag hela dagen. När kvällen kom kunde jag inte bestämma mig för om jag skulle ha en lugn hemmakväll eller ut på byn. Leffe hörde av sig på fejjan och frågade om jag ville hitta på nåt och jag är ju aldrig sen att haka på grejer. Så in i duschen och sen skjutsade pappa iväg mig.
Han hade två polare där åsså. Den ena är tydligen jättekänd i Tyskland pga sin musik. Men jag som inte lyssnar på den sortens musik hade aldrig hört talas om dem. Men de grabbarna var riktigt trevliga, kul med nya bekantskaper.
 
 
Sen hörde Anna, min barndomsvän och Josefins gudmor av sig. Hon var i stan och hälsade på sin mamma. Jag lämnade boysen på Cirkus och begav mig för att möta upp Anna på Harrys. :-)
 
Anna är alltid lika snygg!
 
Träffade även Svelda på Harrys. :-)
 
 
Ville beställa Mojito men min favvobartender vägrade göra en åt mig, så han fick fritt spelrum och gjorde andra goda drinkar åt mig hela kvällen.
 
Hade en riktigt rolig kväll, kul att umgås med människor som man inte träffar så ofta.

4 kommentarer

Crille

05 Aug 2012 14:39

Jag känner igen den mörka killen i första bilden, men jag kommer net ihåg vad bandet heter.

Nettan

05 Aug 2012 15:00

Tror de spelar punk eller rock. Trots kändisskapet var han grymt trevlig. :)

Crille

05 Aug 2012 15:06

Jag är hyfsat säker på att han spelar tillsammans med en kille som jobbar på Skivbörsen.

Crille

05 Aug 2012 15:09

Psychopunch heter de, en annan medlem i bandet jobbar på Skivbörsen.

Kommentera

Publiceras ej