Lördagen bjöd på vänner sen förr.......helt underbart!

1kommentarer

Igår på dagen så gjorde jag banne mig inte många knop. Lång mest i soffan och glodde på tv. Skulle ha behövt  fixa en massa nere i källaren men jag hittade ingen inspiration. Så jag sket i det. Vet ju att det ligger å väntar på mig när jag hittar lusten. :-)
 
Snackade med en som är GBP-opad om hur sommaren har gått osv. Fick då reda på att personen ifråga gått upp 7kg, så återigen operationen är ingen quickfix.
 
Efter att ha legat å glott på tv och gråtit en jädrans massa till barnsjukhuset och andra ångestframkallande tv-program, så hörde Ursula av sig vid halv sju. Hon och två tjejkompisar skulle ner på Tabban och jag kunde haka om jag ville.
 
Alltid lika vacker!
 
Var seg som fan men gillar ju inte att vara ensam, så det blev till att slänga i sig lite käk, hoppa in i duschen, dra ett streck på ögat och sen bege mig ner mot byn.
 
Renata, Anna och Ursula.
 
Renata och Anna har jag nog inte träffat på 20år, superroligt att få sitta å surra med dem.
 
Rätt vad det är så dyker ett par riktiga sköningar från förr upp. Å nu snackar vi högstadiet, dessa tjejer lärde mig allt jag behövde veta gällande alkohol och killar. Hahaha. Hysteriskt kul, de satte sig vid oss och vi hittade tillbaka till varandra på en gång.
 
Härliga Marie-Louise och Sussie
 
Dessa pinglor har jag så sjukt många roliga minnen med.
 
Ursula som bor i Skultuna, sov kvar här hos mig, så vi har verkligen haft en helkväll/natt ihop.
 
Det här blev en kväll då jag stötte på massa människor från förr. Träffade även Marie Moberg (som ogift), som jag inte sett annat en på fejjan, de senaste 15år.
Så sjukt roligt, då jag blir påmind om vart jag kommer ifrån och massa glada, fantastiska minnen. Dessa kommer jag plocka fram i höst och vintermörkret.
 
Tack snälla Ursula för att du hörde av dig och att jag fick hänga med er ut igår.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marie Moberg

13 Aug 2012 09:46

Tänk vad åren går :)
Känns som det var igår vi gick i skolan
(eller kanske lite längre)

Kram
Marie Moberg (fortfarande ogift :)

Svar: Ja å inte blir vi ett dugg äldre heller. Hahaha. Det är bara våra ungar som blir det. :-)
Kul å se dig i lördags!

Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej