Lite smått å gott.

3kommentarer

Har provat äta några oliver. Den med vitlök i var hur äcklig som helst, så den har jag gett bort till pappa. :-)
Sen tror jag att det äts med fördel ihop med öl, kan det stämma?
Renée ringde om lite tips på olika goda röror man kan göra, så jag ska försöka mig på det i stället. Crille har också gett tips på alternativ. Så snart kommer jag nog få till det här med att längta till fredagsmys med oliver. (känns hiskeligt långt borta just nu men jag ska få till det.) Hahaha
 
Köpte mig en ny väska idag! Behövde en svart, för jag har säkert kastat och gett bort över 20-25st de senaste månaderna, både åt killar å tjejer. Verkar inte vara lika viktigt längre hur väskor till killar "ska" se ut. Sånt gillar jag.  Så välkommen lilla väska å trängs med de andra små väskvännerna. :-)
 
 
Jag behöver verkligen få till min walkin closet.....
 
Idag har jag rensat med ajfån på bilder. Hade över 2300 bilder i mobilen och nu har jag tagit bort dem en och en, då jag inte vet hur man tar bort fler samtidigt. Det tog tid kan jag säga. Nu har jag bara 471 bilder kvar, så nu blir det till å fota lite grejer igen, men jag ska rensa lite oftare. :-)

3 kommentarer

Crille

17 Aug 2012 21:21

Olivtapenad, dayum!
Hur gott som helst!

Svar: Recept tack. :)
Nettan

nathalie

17 Aug 2012 21:48

Nästa gång så koppla in den i datorn å öppna kamera mappen å radera :) så slipper du göra 1 å 1 :) kram!

Svar: Är det så lätt? Haha. Tack för tipset! Kramiz
Nettan

Crille

17 Aug 2012 22:35

Till exempel: http://receptfavoriter.se/recept/tapenade-olivroera.html

Svar: Tackis. :)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej