Larviga 4hg.....

2kommentarer

Tjohoo!!
 
Nu har jag fjuttiga 4hg kvar till ett BMI på 25!!!!
 
Mitt mål var att nå dit till min 1-årskontroll i oktober, så nu gäller det att stabilisera vikten. Kan vara nog så svårt.
 
Mår fysiskt så mycket bättre nu, efter år av sömntabletter så sover jag mycket djupare och bättre samt att jag numera slipper mina 3 hjärttabletter som jag åt dagligen.
 
Är så glad över min hälsoresa, en möjlighet till ett mer rikt och längre liv.
 
Viftar på svansen och hoppar glädjeskutt. Wieeeee!!

2 kommentarer

Crille

23 Aug 2012 19:20

Woohoo!
Grattis till ett friskare liv!
Hoppas jag kan vara hälften så duktig som du är!

Kramar

Svar: Det kommer gå minst lika bra för dig......... vi hjälps åt å peppar varandra! Tjohoo!!
Kramiz
Nettan

kajsa

24 Aug 2012 01:28

väldigt intressant blogg :) Opade mig för 4veckor sen,tänkte höra om du har nå goda recept?har klarat mig utan dumping hittills o får i mig både makaroner o ris som folk påstod skulle va svårt .. o e sjukt trött på potatis hehe .. svårt att komma på bra o nyttiga recept ..

Svar: Hej Kajsa. Grattis till operationen! Hoppas att du mår bra. :-) Jag har inte heller dumpat så mycket som jag kanske önskade att jag skulle göra. Dumpingen får oss att bli påminda att vi äter fel, vilket de flesta har gjort under lång tid. När man inte dumpar så ligger stort ansvar på att själv ha koll på vad vi stoppar i oss, tyvärr. Jag kan också äta kolhydrater utan att må dåligt men de flesta dagarna väljer jag bort det, pga att jag måste prioritera protein. Vad gillar du för sorts mat? Själv så äter jag väldigt mycket fisk. Tack för att du gillar min blogg. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej