Brrrrrrr..........

2kommentarer

Det börjar bli kallt ute och jag har upptäckt att jag bara har ett par långbyxor!!! Byxorna jag använde förra hösten hade storlek 54/56, så det innebär att jag måste inhandla minst ett par till. Då jag inte är klar med viktnedgången så är det ingen idé att jag handlar för mycket.
 
Så jag hämtade pappa efter jobbet, så åkte vi ut till Erikslunds Shopping Center. Där träffade jag en jättetrevlig tjej som hjälpte mig hitta ett par jeans. Som vanligt provade jag för stora byxor, fick testa 6 storlekar innan jag fann rätt storlek. Numera äger jag ett par jeans i storlek 30. Stolt som FAN!!! Kommer inte ihåg när jag hade det sist.:-)
 
När jag kom hem började jag plocka med sommarskorna som ska bort.
 
Fram med höst och vinterskor.....saknar 2 kartonger stövlar men vi har flyttat runt på alla grejer nere i källaren och vinden, så jag hittar dem inte. :-(. Men jag ska ge mig ut på stöveljakt i helgen.
Förra vintern var jag på jakt efter ett par vita höga stövlar och det vill jag ha även i år. Sen provade jag även ett par ljusbruna supersnygga stövlar idag men jag höll mig och köpte dem inte. :-). Tror jag vill ha ett par ljusgrå åsså.
 
Kläder är ju sååååå kul!!!

2 kommentarer

maria

29 Aug 2012 06:09

visst är det kul att köpa nya kläder :), men tror du inte du kommer behöva köpa nya stövlar också? jag har provat mina och fått köpa nya för vaderna har ju också krympt ;)

Svar: Det är jättejättekul men dyrt. För första gången på iallafall 20år så var stövlarna jag provade igår för stora i vaden. Normalt sett måste jag alltid lämna in mina stövlar för att de behöver utvidgas. Så det känns toppen!
Hur går det för dig? Mår du bra?
Nettan

Anonym

29 Aug 2012 23:43

mår toppen :)

Svar: Skönt att höra. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej