Världens bästa tisdag.

0kommentarer

Igår började utmaningen som jag är med i på facebook. Har "lurat" med Söstra Mi också, hon ska skriva in sig på Viktväktarna idag, så hon är verkligen på G nu inför beach 2012. :-), två å en halv månad kvar tills vi far till Turkland hela familjen, sweeeeet.

På utmaningen så har jag förbundit mig till 240 minuters träning varje vecka men jag kommer nog göra minst 300 minuter, från 16 april till 1 juli, alltså 10 veckor. I kväll blir det 30 minuter crosstraining och 60 minuter tantgympa. Ska bli skönt som 17.

På jobbet idag så har vi haft riktigt bra möten. Känns kalasbra att ingå i den här kärngruppen som vi är nu, kompetenta kollegor med massa kunskap och sjujävlars vinnarskallar.

ELITEN!!!

  
Vinnarskalle 1 - Robin                           Vinnarskalle 2 - Erik                 Vinnarskalle 3 - Tobbe

Nu blir det blicken på bollen framöver och ingenting annat. Ska bli asnice! Jag har under många år varit en lycklig arbetsnarkoman men har dragit ner på tempot de sista åren. Dock så vet jag vilken fantastisk kick det ger när man når de mål och de framgångar man satt upp. Så nu blir det andra bullar.  Me like a lot! :-)

Kommentera

Publiceras ej