Dag 1 å 2 på denna vecka.

0kommentarer

I måndags åkte jag å veckohandlade, asskönt att ha det gjort. Jag vet att jag måste planera alla mina målltider väl för att jag ska må så bra som möjligt å framför allt få i mig allt som jag behöver. Så här ser ungefär en dags måltider ut för mig.

07.15 Havregrynsgröt, kalorisnål äpplemos, Chasewnöt, solrosfrö, gojibär,pumpafrön och mjölk utan kalcium
10.00 Keso, äpple, kanel och samma frön som ovan
12.00 Lunch Fisk, nötfärs, kyckling och lite kolhydrater
15.00 Samma som vid 10 eller hårt bröd med makrill eller lax på.
17.00 Gröt om jag ska träna annars middag. Fisk, nötfärs, kyckling med kolhydrater
20.30 Om jag tränat så äter jag min middag då annars hårt bröd med ost och morot.

Försöker dricka minst 2liter vatten per dag. 

I måndags kväll kom Ursula förbi, det var en stund sen vi sågs nu men det är alltid lika roligt. Fick jättefina tulpaner utav henne och som vanligt så säger vi att vi måste ses oftare. :-).



Igår så fick vi respons från företaget Säljmer på vilken personlighetstyp vi är, det var kul! Nästa vecka kommer vi dessutom ha en workshop. Nu ska vi ta reda på vilka vi är, så vi har rätt gubbe på rätt plats här på jobbet! Vill ni läsa mer om Säljmer http://www.saljmer.se/

Hade dessutom ett mycket intressant möte på eftermiddagen.

På kvällen var det dags för tantgympan och jag har en hel del frustration som ska ut! Så jag tog i utav bara helsike å det har känts idag. Ska bli skönt att "straffa" kroppen med ännu mera träning idag. :-)

Kommentera

Publiceras ej