Lördag å söndag spenderas i ett lugnare tempo.

0kommentarer

Lika sliten som Lisa var under fredagnatt, var Bea på lördag dag. Hahaha. Har sällan sett någon så bakis, faktiskt.

Jag å Lisa begav oss själva ut i Götet, så Bea fick vila och letade pärlaffär och självklart hittade vi rätt, så Lisa fick sina pärlor. Hon skapar egna jättefina smycken. se länk.
http://smyckenby.me/

Sen stod shopping på schemat, jag hittade bla en klänning, köpte den för liten, så jag har nåt att se fram emot. Så nu har tre jättesnygga klänningar som är för små, så nu är det dags att träna lite hårdare. :-)

Efter ett par timmar kom även Bea in till stan. Vi tog beslut om att äta och dricka gott hemma i kväll. Så vi begav oss till affären och handlade ingredienserna till Lisa kycklingpaj. Det blev jättegott. Men innan det gick vi till en pub och tog en bira. Allt har sin tid. :-)



Stackars Eddie har vi knappt sett till under hela helgen. Han kom hem en sväng på lördagen och var pruttfull medans vi var aslugna, så han lämnade oss ganska så per omgående för en fest. Vilket jag kan förstå, dessutom så hatar han schlager och jag hade mitt spotilista igång med massa bra schlagerlåtar!!! Mohahaha.

Igår var det hemfärd som gällde. Vi gick upp relativt tidigt å åkte in till city. Gick å strosade lite innan vi åt lunch. Vårat tåg gick vid två tiden å vi var hemma vid sex. Packade upp väskan och självdog framför tv:n resten av kvällen.

Tack snälla, goa, söta Bea för en jättemysig helg i GBG!
Och tack Johnny, världens bästa svåger att jag fick låna min syster en hel helg! <3 





Kommentera

Publiceras ej