Grattis till fredag

0kommentarer

Fredagen den 13:e. Hm, fredag är min favvodag, 13 mitt favvonr, så den här dagen kommer blir perfekt. :-)

Har drömt om min mamma inatt, skulle nog behöva en drömtydare för att förstå hennes budskap. Mamma kunde drömma sanndrömmar å sa dessutom alltid att hon på ett eller annat sätt skulle göra sig sedd efter att hon gått bort och det har hon lyckats med trots att jag inte är övertygad om att det finns nåt övernaturligt. Men ibland är det svårt att förklara sånt som händer, särskilt när det inte finns någon logisk förklaring till händelsen. Jag tror och hoppas att det är min älskade mamma som har ett vakande öga över mig. Hon är min skyddsängel.<3

Jobbet åkte till Pizza Hut och lunchade idag. Jag skrapar bort allt det goda uppe på och låter själva pizzabotten och kanterna vara. För annars blir det alldeles för mastigt för mig. Fick glass och colasås till efterrätt, smaskens.

Efter lunchen så hade vi workshop med Cecilia angående vilka vi är och våra egenskaper. Hur kul som helst.

  

Cecilia                                           Erik, Robin och Tobbe                             Cecilia

Tror att jag hade hyfsat bra koll på mina kära kollegor och vad de har för starka preferenser och mindre starka egenskaper. Men såna här utbildningar är alltid riktigt kul.

Vill även passa på å gratulera Freddan som redan fått jobb i Norge! Wieeee!!!

Kommentera

Publiceras ej