Skärtorsdagen + långfredagen.

2kommentarer

Pappa och jag åkte ut till mammas och Mauris (Josefins biologiska pappa) gravar på Badelunda kyrkogård och gjorde påskfint. Det känns alltid skönt att få det fint därute inför storhelgerna.

På kvällen kom Karro och Emma hit. Vi surrade om allt mellan himmel och jord. Asroligt och full fart så klart. :-) Drack vin och åt tacos. Sen blev det så klart ner på byn. De andra drog på en privatfest medans jag gick till Bishop å träffade Renée, Kalle, Jonas, Bertil och många fler.

  
Jag å Svelda                               Kalle                                 Renée och hennes granne

Sen kom bruttorna tillbaka och hämtade upp mig å då bar det av till Hattfabriken. Tog ett glas vin där innan vi begav oss till BMB. Där har jag inte varit på flera år men nu visste jag att Tobbe och Macke åsså var där, så jag kände iallafall ett par stycken.

Helt plötsligt så dök det upp en brud och tar mig på brösten, när jag frågar vad hon sysslar med drar hon ner sin tröja å blottar sina bröst med kommentaren. Du ser ju hur jag ser ut, jag vill också ha.
Alltså allvarligt talat, hahahha. När jag säger till henne att hon inte får, så försöker hon igen. Ibland är ju fulla människor helt jädrans galna. Hahaha

Hur som helst så tog jag bulle hem vid 2-tiden, stekte mig ett ägg å la mig mycket nöjd och glad över denna kväll.

På långfredagen sov jag till kl 14, förflyttade mig till soffan mellan 14-23, då la jag mig igen.

2 kommentarer

Anonym

07 Apr 2012 20:32

Ha, ha, ha....Hur kommer det sig att du ALLTID drar till dej märkliga människor....? :-)



Nettan

08 Apr 2012 01:09

Ja inte vet jag. Kan väl bero på att jag tycker om att PRATA med människor även dem jag inte känner. Alltid lär jag mig nåt nytt. :). Den här gången blev jag dock lite förvånad. Hahaha

Kommentera

Publiceras ej