Måndag dårå.

0kommentarer

Klev upp halv sju och ställde mig på min kära CT och körde 1mil på den innan det var dags å hoppa in i duschen.
På jobbet skulle vi redovisa våra pedometrar. Målet var 30.000 steg och jag klarade det!!!! Wieee!



Nu på morgon så var jag på tuttkontroll, var lite nervös över om det skulle göra ont eller inte.



  
För alla er som inte varit på Mammografi så kan jag berätta att det här är själva apparaten. Bröstet ska alltså läggas uppepå den svarta skivan och sen tryckas ihop av den vita skrivan som är ovanför. Allt går snabbt och det är helt smärtfritt. Den info jag fick var att då jag gått ner så mycket i vikt så kan det hända att läkarna kommer begära in fler bilder pga att att mina bröstkörtlar syns mycket tydligare nu än tidigare, då det var mer fett i brösten förr. Det gör att läkarna ser förändrigar och alla förändringar i bröst som inte har en naturlig förklaring, går de vidare med. Tack för den infon, annars så hade jag nog gråtit ihjäl mig om jag fått ett sånt brev, då två av mina tre fastrar haft bröstcancer. :-(.

Efter jobbet så har jag varit på utbildning ett par timmar därefter åkte jag hem och Crille kom hit.

 Han ska GBP-opas efter sommaren. Å jag hoppas kunna få vara ett stöd till honom, så som jag haft stöd hos andra.

Har pratat mycket med Jossan idag. Det märks att vi snart ska träffas, både hon å jag längtar.....min lilla skruttunge. Älskar dig stjärnorna fram å tillbaka. <3

Ska upp om 6 timmar å ställa mig på CT och göra milen, så nu blir det bingen.

Kommentera

Publiceras ej