Lill-lördag.

0kommentarer

I morse så kom Snygg-Emma ut till oss på jobbet. Vi hade en tanke på egen produkt som vi ville diskutera med henne, då vi anser att hon är expert på just det här området. Och vilken rackarns tur att vi snackade med henne innan vi gav oss hän uppgiften, hon totaldissade ideén. Hahaha. Skönt att man har kompetenta vänner inom de områden man själv brister.

Idag träffade jag kvinnan som jag krockade med förra veckan. Varken hon eller jag hade en skadeanmälan i bilen, så hon kom ut till jobbet idag å så fick vi det ur världen, skönt! Tyckte lite synd om henne, tror nämligen det var hennes fel. :-(

Efter jobbet åkte jag hem å hämtade min pappa, vi åkte ner till Teliabutiken å fixade ny pinkod till honom. Check.
Hem å slängde i mig gröt innan träningen.

Jag älskar verkligen vårat jämställda avlånga land. Jag byter om för att åka å träna å bli liiiiite snyyyyyggare medans grabbarna står i köket å rullar egengjorda köttbullar, hemlagat mos och supergod sås. Tobbe var dagens kock medans Freddan var hjälpredan.

  

När jag kom hem från tantgympan, stod en tallrik å väntade på mig, det var superdupergott! Själv kan jag inte laga köttbullar men saknar mammas köttbullar som var fantastiskt goda. Men Adde har tagit över traditionen att göra kalasgoda köttbullar till julafton, så jag får det en gång per år iallafall. Så idag känner jag mig extra bortskämd, då jag får köttbullar trots att det är riktigt långt till 24 december. :-)

Nu har jag solat, ska strax slänga mig i ett bad för sen blir det BB. Full fart!

Kommentera

Publiceras ej