Grattis till fredag.

0kommentarer

Klev upp vid 6-tiden och ställde mig på CT i 30minuter, när det var dags att rapportera in antal steg på pedometern på jobbet stod den på dryga 19.000 steg på ett dygn. Så jag var så klart superglad!

På fredagar har vi bestämt att alla som vill ska luncha ute, så vi satte oss i bilarna å drog i väg till Sportköket, alla blev mer än nöjda. Jag träffade dessutom Magnus, han är Josefins farbror. Det var jättekul att träffa honom å surra lite grann.

Handlade mat på vägen hem och hämtade ut ett par klänningar som jag skickat efter. Men det blir retur på dem. :-(

Jag lagade helstekt baconinlindad fläskfilé, kall sås och sallad till kvällsmat. Har känt mig trött hela dagen, så jag tog det oerhört lugnt denna fredag.

La mig i soffan och kollade klart på de 6 första avsnitten av Alcatraz.

Styrde stegen mot bädden vid 1-tiden, asskönt.

Kommentera

Publiceras ej