Ett par timmar hos el doctor.

2kommentarer

Var hos familjeläkarna idag och lämnade 4st rör med blod som är beställda av kirurgen, då jag ska dit på återbesök nästa vecka. Hade dessutom en läkartid, då jag fortfarande känner mig hängig. Fick träffa en helt ny doktor och han var verkligen grundlig, satt därinne med honom i 45 minuter. Det slutade med att jag fick kila ner till labb ytterligare en gång och lämna 4st rör igen. Nämnde jag att jag hatar sprutor!!! :-(

Men men vi var inte helt överens om vad felet på mig är, så jag ska dit på måndag igen å då har han avsatt en timme för mig. Hm, känns som han mött sin värsta patient. Hahaha. Han frågade till och med mig om jag visste vad felet var på mig och då hänvisade jag till en studie jag nyligen läst från ett läkarteam i USA. :-)

Fick hur som helst igenom en del av proven pga av den studien. Kanske borde jag sadla om till läkare i framtiden......eller inte. :-)

Det kändes som att han tog mig som Gastric bypass patient och mina symptom på allvar, det kändes himla skönt!

Lagade ost och skinkpaj till kvällsmat! Ska bli gott, dock får den intagas efter tantgympan.

Önskar Freddan lycka till, han har åkt till Jossan och Samuel i Norge idag. Han ska söka jobb där även han!

2 kommentarer

Eva-Lena

11 Apr 2012 09:18

Hoppas du får svar på vad som kan vara fel

Nettan

11 Apr 2012 20:41

Tack Eva-Lena.



Går det någe bättre med maten för din del?

Kommentera

Publiceras ej