En present ....... bara till mig.

0kommentarer

Nu börjar det närma sig slutet av terminen med tantgympan och jag håller på att få panik över att inte kunna åka till Dingis å träna tre gånger i veckan. Det har varit jätteviktigt för mig då jag äntligen kommit igång med fysisk aktivitet.

Så häromdagen så gick jag med i en grupp på fejjan som heter "Utmaningen". Hittade den via Svenska gastric bypass sidan som åsså finns på facebook. Utmaningen kommer att hålla på från 16 april - 1juni och man anmäler hur många minuter träning man ska lägga per vecka samt hur många kilon man ska gå ner under denna 10 veckors period.

På denna sidan är alla i full gång och alla tränar så himla mycket och det är positivt som bara den. Alla peppar varandra med tips och idéer. Jag blir superglad och inspirerad av alla dessa människor.

Så igår när jag skulle sova, så kom jag återigen på att tantgympan snart är över. :-( Lisa, Ullis och jag har lovat att vi ska promenera 3 gånger i veckan á 1timme. Men för min del kommer det inte att räcka.

Så idag var jag å köpte mig en alldeles, alldeles fantastisk present.............. trumvirvel.................tada..........

 

En alldeles egen Crosstrainer, Wieeeeee!!!

Så nu jäklar ska här förbrännas fett! :-)

Har precis varit å tränat 1 timme och hunnit med å äta lite lax, ris å sås. Men nu är det dags för ett välförtjänt bad.

Kommentera

Publiceras ej