Fredag och lördag.

0kommentarer

Så där då, då var jag en rödtott igen. Lika bra att fixa det innan operationen, så slipper jag vara irriterad över att mina hatade ovänner (de små grå hårståna) finns på min skalle. Funderar starkt på att klippa av mig mitt långa hår så småning om. En snygg, ball kort frisyr tror jag faktiskt att det blir. :-)

I fredags träffade jag Evelina, hon kom till jobbet på lunchen och vi gick iväg till Waynes Coffee och fikade. Jag unnande mig en Cola Zero. Som vanligt kul att sitta och surra med henne, hon är alltid full av energi.
På kvällen slappade jag......en tur ner till solariet, badade, kollade på film och sen ut på långpromenad, superskönt.

Igår kom Peter, en barndomsvän som också har gjort GBP, i mars nästa år har det gått två år sen han opererades. Vi åkte iväg till en livsmedelsaffär och skulle handla mat till mig som jag ska ha efter min operation. Shit, det var assvårt att hitta nåt med rätt kolhydrater och rätt protein. Vette sjutton hur jag ska få till det utan Peter. Skulle helst av allt vilja fortsätta med mina dietsoppor direkt efter men det får man inte göra. Suck.

Har fått en massa goda tips av Peter men jag känner mig osäker på hur det kommer att gå med maten men på nåt sätt kommer jag att fixa det.

Tycker för övrigt att helgerna är absolut svårast att klara dieten. Framförallt för att jag inte får i mig tillräkligt med vatten. Igår hade jag för första gången huvudvärk på grund av vätskebrist. Så jag har haft tur egentligen.

Men nu är det få dagar kvar, det är bara att hålla ut.

Kommentera

Publiceras ej