Dåligt morgonhumör.

0kommentarer

Ibland så har jag dagar då jag vaknar upp och känner mig på riktigt trist humör. De är dock inte särskilt ofta men när de händer så kan jag bjuda på en hel del dåliga vibbar till dem som kommer mig nära just denna dag. Idag när jag slog upp mina två blå, kände jag direkt att den här dagen var en skitdag. Stod länge å glodde i spegeln och funderade på vad jag skulle göra för att bli på bättre humör, hämtade ett par högtalare så jag kunde lyssna på musik medans jag sminkade och gjorde mig i ordning innan jobbet.

Rätt vad det är så fick jag ett sms av Emma, hon ville fika idag efter jobbet. :-)Ibland så tror jag banne mig på högre makter, för det här meddelandet var precis vad jag behövde för att fixa den här dagen som var fullspäckad med massa möten. Gick in på Spotify och letar snabbt upp Di levas version av Sträck ut din hand som han gjorde i Så mycket bättre och kände mig lyckligt lottad över mina vänner. Nu började min dag och jag fixade den galant.

När jag kom hem från jobbet så hade jag fått ett brev från mitt lilla fadderbarn, han har blivit så stor nu. Känns kul att få lite uppdateringar på hur det går för honom i skolan osv. Sötast. :-)



Lagade lasagne som vi käkade när Emma kom, sen satt vi surrade ett par timmar och som vanligt...........det är för lite med 24timmar per dygn. :-)

Ut på promenad för i morgon är det vägning igen, shit veckorna går fort nu. Tjuvkollade i kväll, vågen har rört på sig lite grann i allafall.

Men nu blir det bingen, natti natti.

P.S Freddans kycklingwrap var jättegod. D.S

Kommentera

Publiceras ej