Sista sprutan, tackis.

0kommentarer

Har varit lite tröttare idag men mest känt mig trött i kroppen, tror det beror på den långa promenaden igår, så idag fick det bli en betydligt kortare promenix.

Åt två små potatisar med tre fiskbullar i hummersås idag, det var kalasgott och jag blev asmätt. Hahaha



Det jag har märkt är att jag måste rapa redan efter första tuggan annars så blir det fullt. Himla dåligt bordskick, I know, så jag får be er jag kommer att dinera med i framtiden om ursäkt redan nu. :-)

Idag har jag badat, tonat håret, målat naglarna och pratat med några vänner, så nu tycker jag livet känns lite roligare.


På kvällen kom syster yster och gav mig sista....



Urk!

Vi tittade även på Uppdrag Granskning och jag blir så jävla förbannad över vad dessa oskyldiga föräldrar blir utsatta för. När det varenda år finns barn som far illa och som socialstyrelsen och andra instanser mycket väl vet om men ändå inte ingriper. Hur sjukt får det bli? Tack och lov att föräldrarna i programmet hade vänner, grannar och familj som tidigt insåg att det inte fanns någon som helst sanning i anklagelserna. Förstå vilka konsekvenser detta kunnat få. Sen när domen faller och båda föräldrarna anses helt oskyldiga så får de ändå inte tillbaka sina barn. Nej usch vad hemskt.
Skönt att avsluta kvällens tv-tittande med Berg flyttar in.

Nu blir det bingen........i morgon bitti ska det vägas!!

Kommentera

Publiceras ej