Freddans kycklingwraps

0kommentarer


Det var en typiskt måndag igår, tyvärr så verkar jag dessutom stå helt still på vågen. Suck. Vet att det finns platåer, perioder där kroppen behöver återhämta sig efter all viktnedgång och därmed behåller all energi. Hoppas inte att jag redan nått dit. Lagade en thaigryta igår med lax. Det blev asstark men Freddan och min Pappa gillade den iallafall, det är huvudsaken.

Idag har jag varit på återbesök efter operationen. Allt såg kalasbra ut och de var nöjda med mitt resultat. Ska tänka på att tugga maten riktigt noga men äta i stort sett det samma som alla andra men betydligt mindre. Med andra ord inga nyheter.

Idag kom mina klänningar, Wiiieeeee! Freddan har hjälpt till å varit smakråd. Dock behåller jag bara tre stycken. Har tydligen inte riktigt hängt med i min viktnedgång för de flesta klänningarna kunde jag ha redan nu och det var ju inte riktigt meningen. Så jag behåller en som jag kan ha till jul och två som är för små och ska vara en sporre,  resten skickas tillbaka.

Idag lagar Freddan maten, kycklingwraps........det ska bli jättegott.

Den stora fördelen med att bo så här i "kollektiv" är att jag får avlastning ibland. För vissa dagar har jag banne mig ingen lust att laga mat å då kan det ju faktiskt hända att de jag bor med har större lust. Kalasbra om jag får säga det själv. :-)

Kommentera

Publiceras ej