Disco, Natahlie och Turklandstävlingen.

6kommentarer

Biljetter till juldagsdisco på Varda är inhandlade, Wieeeee! Det ingår en god 3-rätters middag, blir intressant och se hur mycket jag får i mig av det. Hahaha. Har hur som helst fantastiskt sällskap av Lisa, Johnny och Peter, så det kommer bli awesome. Nu har jag äntligen en fest att se fram emot, som jag har längtat.


Idag fick jag möjlighet att träffa Nathalie, som gjorde GBP-operation 10veckor före mig och gått ner hela 24kg, helt galet! Hon såg smal och superfräsch ut. Längtar tills jag också når dit. Fick lite bra tips, särskilt när det gäller att äta restaurangmat som jag någon gång kommer att testa, så klart..  


Okidoki, för att ligga online med att få ett fem stjärnigt hotell med la familia i sommar så skulle vi denna vecka ha gått ner 6,5kg tillsammans. Tyvärr så nådde vi inte hela vägen fram utan efter allas vägning hamnade vi på -3,5. Det innebär dock att alla får kämpa extra mycket denna vecka, och göra det där lilla, lilla extra, inför  invägningen nästa torsdag.


Framförallt så är det våra kära ungdomar som lägga på ett extra kol.  :-)


P.S Denna gång räknas jag inte in bland gruppen ungdomar. D.S Hahahahaha


Bilden är tagen i Turkland 2010, en riktigt rolig resa med familjen.

 

I kväll blir det ett jobbmöte, har en del att ta igen nu när jag varit borta sååååå himla länge men shit vad kul det är att vara tillbaka igen.

6 kommentarer

Bine

17 Nov 2011 17:10

Haha, otroligt snygg bild Nettan! ;)

Nathalie

17 Nov 2011 17:49

Tack, va söt du är! Du hinner knappt blinka så är du där med ska du se! :)



Kram!

Jessica

17 Nov 2011 17:57

Bra jobbat Nettan!

Själv körde jag med LCHF för att gå ner 8 kg. Om jag slarvar med att hålla mig borta från kolhydrater så åker jag dit oftare på det... Det triggar suget för mig i alla fall.

Om du får/vill/vågar testa så försök utesluta bröd, socker, potatis, pasta etc i din kost och se vad som händer.

Mitt mål när jag började var egentligen att gå ner ett par tre kg men allt gick så lätt och dessutom - som gjort att jag fortsatt med kosten - blev jag av med min migrän jag dragits med titt som tätt sedan 1988.

Jag tror också att jag är glutenallergiker för när jag slarvar så blåser magen upp till 7:e månaden-stuk och jag blir risig i två dygn efteråt.

Lätt val för mig alltså.



Lycka till och kämpa på hur du nu än väljer att bära dig åt!



Kramen!

Nettan

17 Nov 2011 20:32

Bine - Kanske inte den snyggaste bilden men vi hade himla kul den dagen med din kamera, hahahaha. Skönt att ingen av oss blev snygg. :-)

Nettan

17 Nov 2011 20:34

Nathalie - Det var grymt att se dig idag, du gav mig den där extra pushen, tack!

Kramen

Nettan

17 Nov 2011 20:37

Jessica - Tack för tipsen. Himla kul att läsa om dina dagar i Kinaland.



Ha det bäst



Kram

Kommentera

Publiceras ej