Dag 7......dagen då det vände. Tjohoo!

0kommentarer

Idag har jag fått ett sms från min dotter, hon kommer till Sverige den 22/12 och blir kvar i nästan en vecka, åh jag längtar!!! Bättre start på den här dagen finns inte!

Har sovit oroligt i natt, hade svårt att somna vilket jag skulle tro är ett bra tecken, då jag alltid har sömnproblem i normalt tillstånd.

Har därmed ägnat natten till att tänka mig mer glad och funderat på vad jag kan göra för att uppnå positiv energi som jag vet att jag behöver för att kunna bli piggare.

Steg 1, ät bara mat som jag gillar. Det resulterade i att min pappa burit in en massa god mat i mitt kök. Tusen tack, bästa pappa!

Thumbnail


Min meny idag
Frukost – Naturell yoghurt med mixade frysta hallon
Mellanmål – Ett löskokt ägg och fem räkor. (orkade bara äta två, till katternas glädje)
Lunch – En delikatess potatis och tre fiskbullar med sås
Mellanmål – En halv mosad banan
Middag – Omelett fylld med lite nyckelhålsmärkt skinka och ost. (Orkade en fjärdedel)
Mellanmål – Mosade hallon och blåbär
Under dagen har jag druckit 1,5 liter Ramlösa men använt en sked för att få bort kolsyran.


Steg 2.
Har äntligen pratat med några vänner och det har varit jättemycket värt idag. Tack för att ni finns!

Steg 3
På kvällen provade jag att gå min vanliga kvällspromenad som tar ca 30 minuter och det gick också himla bra, tog bara lite längre tid, ca 46 minuter. Men jag klarade hela sträckan i alla fall.

Syster Yster har varit här för att ge mig min dagliga spruta och nu är jag superduper trött och ska gå och lägga mig efter denna härliga dag.

Kommentera

Publiceras ej