Mor å dotterdag!

0kommentarer

Den här dagen har jag bokat upp med Jossan och är därmed helig, vi ska ha en klassisk mor å dotter-dag tillsammans. Vi hade ofta det tidigare men nu när hon bor i Norge så är det riktigt lääääänge sen sist. Idag så hade vi bestämt att shopping stod högst rankat på dagen, så vi satte oss i bilen, Josefin var dagens chaufför och drog ut till Erikslunds Shopping Center.

 Josefin sitter säkert bakom ratten.

Hittade massa kul å det tog oss fyra timmar att gå igenom varenda butik. Då hann vi även med att dela på en Yakitori samt tog en fika med latte och en kladdkaka.
Därifrån åkte vi ut till jobbets nya lokaler, Josefin har ju inte sett dem än och dagarna flyter på så snabbt å snart åker hon tillbaka till Norge.

Vi styrde bilen mot Enköping och där hittade vi massa skor och massa roliga kläder. Hur kul som helst!!

 Bagaget fyllt av klänningar, skor, stövlar, toppar, jackor, byxor, smycken, strumpbyxor och mycket mera.

Tillbaka till Vässan igen vid 19-tiden vilket var perfekt. Bion började halv nio och vi behövde äta innan. Det blev ribs på Jensens Böfhus, fick med en liten doggybag därifrån, då jag inte fick i mig hela min portion.
Filmen var iallafall hur bra som helst, den höll på i två timmar men det kändes inte ens som en timme. Det enda jag märkte det på var att jag blev tvungen att äta en banan under filmen. Hahaha. Var nog den enda som käkade frukt i biosalongen.

Men i morgon är det jobb som gäller, så nu är det ett bad som gäller för den här damen.

Men jag kommer somna nöjd efter en heldag tillsammans med min underbara prinsessa.

Kommentera

Publiceras ej