-15,8kg!!

0kommentarer

-15,8kg på 10 veckor, det känns helt underbart. Märker av det när jag tar mina promenader, det går lättare och promenaderna går i snabbare tempo och blir längre. Nästa steg är att börja jogga, helt makalöst kul. :-)

Familjens Turklandssemester är dock i fara. Fortsätter det på detta viset kommer vi att få ta med oss tält och hoppas på att turkarna gillar Allemansrätten lika mycket som vi. :-). Grattis dock till Freddan och Lisa som är kalasduktiga!!!!

I torsdags körde IKEA ut alla våra skrivbord och annat som vi köpte där dagen innan. Jätteskönt att få det levererat till det nya kontoret utan att man behöver lyfta ett finger. Dock fanns inte allt på IKEA i Vässan, så det var bara att packa in sig i bilen och dra till Barkarby.

Efter jobbet i fredags började vi köra ut möbler till nya lokalen. Tobbe, Adde, Freddan och jag höll på med det som fredagsnöje. Vi körde två lass med lastbil å sen så var det klart. Skönt att ha nästan allt på plats.

Klockan ringde tidigt på lördagsmorgonen, suck. Hämtade upp boysen för att dra ut till Hässlö och började skruva ihop alla möbler, shit vilken tid det tar. Adde droppade av vid halv ett och Tobbe vid halv tre. Jag och Freddan skruvade de sista borden och plockade undan alla kartonger, innan vi åkte hem. 

Allt har gått i sånt högt tempo de senaste veckorna och jag känner att det är svårt att varva ner. Freddan ville ut på krogen och jag hade ingen lust att sitta hemma och glo en lördag, så vid halv tio bestämde jag mig för att haka på. In i duschen och på med sminket sen drog vi ner på stan. Vi fortsätter med Freddans Tour, vi gick på Bishop, Cirkus, Hattfabriken, Bankiren och sen avslutade vi med en varsin vatten på Varda.



Hahaha, sen var det dags för Freddan att åka hem. När vi var på Bishop var det en som kände Freddan som trodde att vi var ett par. Vet inte vem av oss som blev mest förvånad, Freddan eller jag. Hahahaha. Jag är dock 19år äldre än honom och hans moster. Men jag tackade för komplimangen och då tror jag hans kompis tyckte jag var konstig. :-)

Har även idag varit och skruvat möbler i lokalen och nu är allt som vi kan göra där just nu klart. Vi har kört alla kartonger till Återbruket idag, det blir en hel del när man köper in såna mängder med möbler.



Asskönt, trodde faktiskt inte att det skulle gå så himla bra som det gjort. Är glatt överraskad! Tack killar för all hjälp, det har varit guld värt!  Vi åkte och åt på Odensviplatsen innan vi åkte hem. Men i morgon blir det återigen en vända till IKEA och sen åker Tobbe och jag ut i morgon kväll.

Skulle verkligen behöva städa och julpynta men jag orkar fanimej inte. Det får hinnas med någon annan dag.

Kommentera

Publiceras ej