Jossan och Samuel anländer.

1kommentarer

Satte mig i bilen runt 9-tiden igår för att hämta min prinsessa och hennes prins på Arlanda. Självklart var planet försenat men det gjorde att jag hann springa å köpa julmust åt dem. Julmust finns nämligen inte i Norge och Josefin har längtat som en galning efter det. När de väl kom ut i ankomsthallen, så fick jag världens mest efterlängtade kram av dem båda. Josefin satt och luktade på sin julmust hela vägen hem som om hon vore besatt. Hahaha. De var båda trötta då Josefin jobbat till 1-tiden i natt och deras taxi kom å hämtade dem runt 5. Samuel somnade ett par minuter i baksätet.



Kusinerna Freddan och Jossan samt Samuel har ansvaret för julgodiset i år. Så på kvällen satte vi igång med mandelknäck, lakritsknäck, rispuffar med ljus och mörk choklad, jordnötter med ljus choklad samt julskinkan.

 Freddan bakar och Jossan leker tittut. :-)




 Jossan och Samuel fixar julgodis, koncentration på hög nivå.

Rätt var det är så ringer det på dörren, då kommer Tobbe och Susanna. Vi åt julskinke-smörgås och massa julgodis. Försöker även spela ett spel men vi är allt för pratglada, framförallt Freddan. Hahaha.

Underbart att få sitta i lugn och ro och bara njuta av de människor man har runt omkring sig. Det är riktig julglädje för mig och den bästa julklappen jag kan få.

1 kommentarer

Susanna

23 Dec 2011 23:22

Hahahhahah, pratar mycket... Lilla freddan då :) skrattar fortfarande :) bästa!!

Kommentera

Publiceras ej