Helgen

0kommentarer

Sov länge i lördags, tänkte gå ut på en promenad på Björnön men vädret kändes inge lockande. Grått, rått och trist dessutom massor med blåst. Nej, jag satte mig i soffan greppade telefonen och ringde runt till lite vänner. Peter satt och pluggade till tenta men jag fick byta några ord i allafall. Camilla som jag inte träffat sen i somras hade massor att berätta. Som sagt 24 timmar per dygn är alldeles för kort tid.

Crille har precis kommit hem från tjejen i USA, så jag ringde honom också. Vi bestämde oss för att gå ut och käka lite och umgås. Slängde mig in i duschen och fixade i ordning mig innan jag åkte och hämtade honom. Han drack öl och drinkar medans jag hade fullt upp med ett halvt glas vin. Hahaha, fixar helt klart inte samma tempo som tidigare. Freddan skjutsade ner oss till byn. Vi gick först till Bishop, där vet vi att maten är god men det var fullt på matgäster. Vi satte oss i baren en stund. Sen gick vi till Harrys, där om någonstans vet jag att maten är god. Vi beställde in ribs och fick med en extra tallrik, så jag kunde ta lite ribs och sallad. Stripsen fick Crille behålla till hans stora glädje. Jag blev proppmätt och kunde inte få i mig något mer vin, så Crille fick helt enkelt dricka upp även det. Usch vilken jävla blandning det blev för honom, hahaha. Undrar hur han mår idag. Var hemma tidigt då jag blev astrött efter maten.

Idag har jag varit på julmarknad i Dingis. Min syster har sålt sina smycken där.



Jag köpte ett armband och halsband idag.



Passa på och gå in på hennes hemsida och beställ smycken till jul. http://smyckenby.me/

Efter Dingis åkte jag till Susanna för att baka nyttigt julbak.

Kommentera

Publiceras ej