-14,9kg, tacos och återbäring. Wieeee!

0kommentarer

Vägning i morse -14,9kg på 9 veckor och jag känner mig nöjd. Har träningsvärk så enda in i bengen efter att jag spelade Wii mot Freddan i förrgår. Får knappt av mig BH:n för att jag inte får upp armen på ryggen till spännet. Säger väl en hel del om hur otränad jag är. Hahahaha. Har dessutom träningsvärk i magen efter att ha rockat rockring som en galning på Wii. Får be om en returmatch i helgen.

Vi i la familia har också vägt oss idag. Förra veckan var katastrof på 1,9kg på 6 personer, denna vecka har vi gått ner 4,2kg. Vilket är betydligt bättre, dock är vi bara 4 st som gått ner i vikt. Så nu får vi hjälpa de andra att orka kämpa lite mer, så vi får ett bra hotell i Turkland.

Jag har i väldigt många år haft långa naglar och de har alltid varit riktigt fina. Nu efter operationen så har de blivit lite flisiga men framförallt så har jag fått dåliga nagelband. Har förstått att det är näringsbrist, då jag äter så lite mat men med tips från Susanna så äger jag numera en olja som jag varit å köpt idag, som ska vara kalasbra för såriga nagelband.

Har jobbat 11-12 timmars dagar denna vecka. Det är kul men känns lite ovant. Städ och tvätt här hemma blir lidande men jag utgår att dammråttorna väntar tills jag har tid att ta mig an dem.

Har pratat och sms mycket med Jossan. Tror både hon och jag känner att det är nära tills vi ses igen och då blir längtan ännu större på nåt vis. Det har varit nyttigt inte bara för henne att vara utan sin mamma utan även för mig att vara utan min älskade unge. Jag längtar så jag nästan spricker efter henne. Kommer nog krama och pussa ihjäl henne när jag hämtar henne och Samuel på Arlanda, om prick 14 dagar!!!

I kväll så har Freddan lagat mat, känns lite ovant att komma hem till dukat bord. Vi åt min favorit, tacos. Dessutom så har jag fått tillbaka på skatten idag, så idag är det är rackarns bra dag, på många sätt och vis.

Nu står färga håret på agendan.

Ha det så gott alla.

Kommentera

Publiceras ej