Upphittade kondomer.

2kommentarer

Har varit full fart hela dagen på jobbet och det fortsatte med det även efter arbetstid. Idag har solen varit framme och tidvis så har vi haft klarblå himmel. Helt underbart!
 
Så efter jobbet så kände jag ett starkt behov av att grilla, så hem och fixa gott kött, sallad, grillade majskolvar och grillad ost. Mums.
 
 
Skulle hjälpa Tobbe med ett flyttlast efter maten så i stället för den obligatoriska öl till grillen, så blev det vatten. Usch, det var verklgen inte särskilt gott.
 
 
Dock blir det bira efter att flyttlasset blev klart!!! Wieeee!!!
 
 
I en del av mitt hus har väldigt många människor bott de senaste par, tre åren. Josefin, Cecilia, Adde, Freddan och nu Tobbe. Det gör mig väldigt fundersam vem av dessa som gömt två kondomer under en av mina blommors innerkruka. Hysteriskt kul.
 
Så nån av er känner igen dessa och nu kan jag informera er om att de numera är mina. Tusen tack. <3
 
 

2 kommentarer

Cicci

21 Jun 2012 12:56

Oskyldig

Nettan

22 Jun 2012 00:24

Du är den som är minst misstänkt. :-)

Kommentera

Publiceras ej