Sköna Turklands-söndag.

3kommentarer

Idag gick jag upp tidigt och paxade de bästa solplatserna åt oss. Så nu har vi pressat hela dagen men vi är mogna och smöjer oss, så ingen av oss är brända. :-)
 
Återigen är vi polare med supermarketgubben, det verkar vara våran lott här i livet, Hahaha.
 
Har faktiskt börjat läsa en bok idag. Tidigare läste jag en i veckan men det senaste året har jag inte varit tillräckligt lugn för att kunna ta till mig texten. Men Ullis lånade ut en bok, så nu läser jag den. Sjuk bok, Ullis!!!  Länge sen jag skrattade högt åt en bok men det gör jag åt denna. 
 
Våra städtanter gör så fint på vårat rum.
 
 
Vi har lovat oss att gå på andra stället än våra gamla ställen. Sagt å gjort, vilket resulterade i att vi hamnade på ett "vuxet" ställe å konstaterade att Cecilia inte kan bugga. Självklart måste vi råda bot på detta. Efter ett par drinkar begav vi oss hem till hotellet och möblerade om rummet till ett dansgolv. Lektion 1 startade på en gång. 
 
 
 
Nu har Cecilia lärt sig pyttelite iallafall å vi kan lätt konstatera att bugg är inte helt optimalt att lära ut i denna värme. Men kul är det så klart!

3 kommentarer

Ullis

17 Jul 2012 21:19

Visst är den kul!! :-) Låter som om ni har HUR mysigt o kul som helst! Hälsa Cissi, och fortsätt att äta och dricka ordentligt. Kramar, ses o hörs

Nettan

17 Jul 2012 21:35

Läste den på två dagar. Roligast är att vi har legat bredvid två äldre ryska tanter och jag har ju garvat högt åt boken även om inte Cecilia varit med. Å jag kan förstå att det kan ha sett lite märkligt ut. Men så igår när jag började gråta då såg de riktigt skärrade ut, de tror väl att jag är en galning eller nåt. Hahaha

Ullis

17 Jul 2012 21:59

Ha, ha, ha... :-) Du får väl förklara, på "sveryska" att det finns en svensk bok de borde läsa! Må bäst

Kommentera

Publiceras ej