Min lördag kväll i goda vänners sällskap.

1kommentarer

Som sagt jag var hemma halv sju å skulle vara nere på byn igen klockan sju. Tjoflöjt, vad det gick undan, dra några extra streck på ögat, i med massa spray i håret å byte av kläder, dessutom äta en halv portion havregrynsgröt. Pappa skjutsade mig och vi hämtade upp Crille på vägen ner till Folkets. Där väntades Renée, Calle, Jannica och Dr Eriksson.
 
Jag, Jannica och Renée
 
Sötisarna Renée och Calle
 
Dr Eriksson
 
Blundande Crille å jag.
 
Crille blev lite hängig efter en stund men det var snabbt åtgärdat, jag hade med mig mellis åt oss båda, så vi kunde äta två gånger under kvällen. Så efter en stund var han med på banan igen.
 
Sen ville vi tjejer dansa, så då gick vi till Harrys och skakade loss.
 
Renée och Dr Eriksson
 
Group hug
 
Jag å Dr Eriksson
 
Crille ( som försöker titta lite) å Renée
 
Under kvällen hittade vi lösning på Crilles alla blundande bilder. Hahaha
 
Fina Renée
 
Igår var den bästa dagen på länge, jag hade så kul från morgon till sena natten! Tack allihop!

1 kommentarer

Crille

14 Jan 2013 22:58

Mycket roligt hade vi!
Men jag har inte blivit såld på Folkets bar än...

Svar: Sällskapet är A och O. Är heller inte helt bekväm med Folkets.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej