Lördag afton med min härligt galna familj.

0kommentarer

Familjen kom på kvällen och som vanligt startade vi med att äta. De flesta åt pizza medans Lucie hade med sig kyckling och sallad åt Bea, mig och sig själv. Det var jättegott! Dessutom så norpade jag fyra tuggor pizza från pappa.
 
Dopbarnet var så klart med och var mittpunkten. Åt massa morotspuré och sen så somnade han så sött efter en låååååång dag. <3
 
På kvällen så spelade vi spel å vi kör oftast tjejerna mot killarna. Vi tjejer drar alltid ifrån men för husfridens skull så låter vi dem ALLTID vinna. Kallas kvinnlig list. Hahaha. Vi tjejer är alltså lag 2.
 
Vi fick med oss massor med fikabröd ifrån dopet, så nattamaten blev kladdkaka med glass och lite annat smått å gott. Jag är helt såld på kladdkaka, det är sviiingott.
 
Alla åkte hem vid midnatt och det slutade med att Bea och jag satt å småpratade en stund. Har varit så skönt att ha henne här hemma i helgen.
 

Kommentera

Publiceras ej