Idag fick shoppoholicen i mig utlopp! Wieeeeee!

3kommentarer

Efter lunch kom Crille å hämtade mig. Han behövde hjälp med att sätta sprätt på lite stålar. Å är det nåt jag är riktigt bra på så är det just det. :-) Ännu roligare är det ju att göra av med någon annans. Mohahaha
 
Crilles viktnedgång går sviiinbra och det innebär så klart nya kläder. Så vi var först å främst på jakt efter ett par jeans å det hittade vi så klart......... å liiiiiiite till.
 
Nya jeans, ny t-shirt, ny skjorta och ny jacka.
 
Ny stickad tröja
 
Ny jeansskjorta
 
Att jag dessutom har en nos som en hund när det gäller bra priser och REA gör så klart saken ännu bättre.
 
Alla klädesplagg för endast 907kr!!

Som vanligt så blir det en hel del ätande när vi opade umgås. Lunch åt vi på.....
 
Å sen blev det fika på Waynes Coffe. :-)
 
När vi kom hem hade Tobbe lagat ost och skinkpaj, så då åt vi igen å snart dags för lite mellis skulle jag tro. :-)

3 kommentarer

Crille

21 Jan 2013 21:15

Tack för idag, mycket trevligt att ha en personlig shoppingassistent!

Jag är dock inte helt bekväm med att bli fotograferad...

Vi fikade på Espresso house, inte Waynes. :)

Tobbes paj var kanon!
Som du säger, dags för mellis, blir kanelknäcke med Philadelphiaost här.
Smaskens till sista slicken!

Svar: Tack själv, rent nöje från min sida!
Vi ska fota dig mera, förhoppningsvis blir du en vacker dag även bekväm med blixt. Hahaha

Men pratade vi inte om att vi skulle till Waynes???

Här blir det en knäckemacka med makrill på. Smaskens!
Nettan

Lisa

21 Jan 2013 21:54

Jäklar vad snygg du är Crille!! Kul att se att det går så bra!! Och att lägga pengar på kläder med mindre storlek är ju ett ganska behagligt problem. ;-)

Svar: Ja visst är han! Värsta hunken!! :-)
Nettan

Crille

22 Jan 2013 22:32

Tack Lisa! :)

Kommentera

Publiceras ej