Grattis till fredag!

0kommentarer

Hm natten har som vanligt varit fylld av mardrömmar å nu har jag läst på bipacksedeln på min ena medicin att det var en vanlig biverkan. Så det är väl bara att vänja sig till kroppen vant sig med preparatet.
 
Vaknade vid halv sex och gick upp å åt lite frukost innan Laban och jag gick på en morgonpromenad i -21grader, mötte så klart inte en kotte ute i den kylan. Hade tänkt sova när jag kom in men det var stört omöjligt. Låg å läste en stund innan jag kom på att jag ALLTID somnar när jag solar solarium. Sagt å gjort ner till källaren å sola en halvtimme, klarvaken. Hahaha.
 
Trodde att jag skulle ha en djävulsk träningsvärk från passet igår men icke, så nu har jag tränat här hemma en halv timme men nu blir det duschen för schemat inför dagen är fullspäckat med goda vänner.
 
 

Kommentera

Publiceras ej