Fredag kväll

0kommentarer

Igår kväll tog jag bilen hem till Cecilia. Gry å hennes lilla dotter från Östersund är här å hälsar på å vi har inte setts på 4-5år.
 
 
Hemma hos Cecilia bjöds det på färsk hummer............herre jösses så gott det var!!! Skulle lätt kunna avstå från sex ett helt år om jag fick äta hummer varje dag! :-)  Fick i mig en hel!! Till Cecilias bevikelse. Hahaha
 
 
Vi satt å pratade i många timmar samt att Grys lilla dotter underhöll oss...........så söt!
 
Vi blev sittandes så länge så jag åt lite kvarg efter ett par timmar och sen kom chips med dipp fram å jädrans den hade Cecilia kryddat med extra vitlök. Tjohoo!
 
Åkte hem vid halv två, gick ut med Laban i -17grader å höll på å frysa ihjäl, sen var det bara in i huset, sätta på värmemadrassen, värma vetekudden å ta med mig alla djuren i sängen. Sen låg jag å rapade vitlök enda tills jag somnade. :-)

Kommentera

Publiceras ej