En bra fransk serie.

4kommentarer

Jag brukar bara kolla på amerikanska eller svenska filmer/serier. Dissar allt annat å frågan är ju varför? Av gammal vana skulle jag tro och kanske en portion dumhet. :-)
 
Hur som helst så tipsade en gammal kollega om en fransk serie som finns att kolla på svtplay, den heter Gengångaren och jag rekommenderar den starkt om man gillar serier som inte är verklighetstrogna. De döda kommer nämligen tillbaka. Jag tycker den är dyngbra och har kollat på alla avsnitt som ligger uppe, så nu måste jag vänta tills resterande går på tv. Suck.
 
Tack Niclas för tipset. :-)
 

4 kommentarer

Jenny

02 Feb 2013 13:53

Nu börjar jag allt bli lite orolig du har ju inte bloggat på ngn dag krampå dig.....

Svar: Tack. <3
Kramar tillbaka.
Nettan

T

19 Apr 2014 10:03

Hej :)
Jag har en fråga som jag är nyfiken över och tänkte att jag skrive den här..
Har ute hunnit läsa så mycket av din blogg.
Men när man är gastric bypass opererad får man då dricka kolsyrad light läsk och alkoholfria drycker typ alkoholfritt mousserat vitt vin?
Kunde du göra det i så fall snart efteråt? :)

Svar: Hej Therese. Vi får alla tyvärr olika direktiv beroende på vilket landsting man tillhör.
I min värld som långtidsopad, så finns det inga bannor om vad jag får eller inte får äta och dricka. Oavsett om man är opad eller ej, så måste man ta ansvar över vad du stoppar i dig. Jag dricker light läsk och mousserande vin. Men jag vet inte om landstinget tycker det är ok. :).
Nettan

T

19 Apr 2014 10:04

Hej :)
Jag har en fråga som jag är nyfiken över och tänkte att jag skrive den här..
Har ute hunnit läsa så mycket av din blogg.
Men när man är gastric bypass opererad får man då dricka kolsyrad light läsk och alkoholfria drycker typ alkoholfritt mousserat vitt vin?
Kunde du göra det i så fall snart efteråt? :)

Ellinor Klevinge

31 Jan 2015 11:39

Hej!
Jag heter Ellinor och är under utbildning till Medicinsk sekreterare. Som examensarbete tänkte jag skriva om Gastric bypass, främst dom som har gjort operationen i västerås. Jag tänka försöka få tag på personer som genomgått denna operation och sedan intervjua (via mail). Det kan vara frågor som; Skulle du rekommendera GBP? var det någon information som landstinget missade att tala om ang operationen som du nu i efterhand skulle velat haft osv. Lite positivt och negativt ang GBP helt enkelt, information som är viktig både för landstinget så dom kan förbättra sig men också till människor som är i tankarna om en GBP. Maila mig gärna på:

[email protected]

Känner du fler som genomgått GBP i Västerås som du tror också vill vara med och svara på några frågor så vore det toppen!

Med vänlig hälsning
Ellinor

Svar: Hej Ellinore.
Jag sänder dig ett mail. :)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej