Dagens lunchdate och fantastiska fynd!

0kommentarer

Idag har jag träffat Rebecka på lunchen, vi åt som vanligt på Hong Kong, det verkar ha blivit vårat ställe genom åren. Jag köper alltid barnportion där och jag tycker maten är jättegod och känns dessutom bra i magen.
 
Rebecka jobbar som chef på TV4 här i Västerås, så ibland händer det att hon jobbar samtidigt som vi äter. :-)
 
Hong Kong ligger precis mittemot Myrorna som är en second hand butik. Då jag fått en 500-lapp till shopping av pappa för att jag hjälper honom med diverse göromål så sprang jag så klart in där. Till min glädje hade de 50% på alla jeanskläder och det är mina jeans som börjar bli för stora. Wieee!
 
Jeans 40kr och jeansjacka 67,50kr
 
Frö små jeans men de ska på till slut. 40kr, toppen 65kr och skärpet 50kr
 
Jeansjacka 87,50kr och Crockerjeans för 40kr. Dessa kan jag inte heller stänga ståendes, så det får bli som på gamla glada 80-talet, lägga sig i sängen och knäppa dem.
 
Så med andra ord så fick jag 3 par jeans, 2 jeansjackor, 1 topp och 1 skärp för 453kr. Det är helt galet tycker iallafall jag. Femhundringen räckte till och med till en Expressen å min far.
 
Så alla ni som behöver jeanskläder passa på och spring in till Myrorna!

Kommentera

Publiceras ej