Besök av dubbel C.

1kommentarer

Det har går sakta men säkert framåt med ryggen, tack å lov.
 
På kvällen kom Crille förbi med smärtstillande, tiger balsam och lite mat, så jag står mig ett par dagar. Sen kom även Cecilia, så vi tre gamla vänner satt och snackade ihjäl ett par timmar. :-)
 
 
Sen kom Tobbe hem och jag hade inte hunnit fixa middag då allt tar tre gånger så lång tid med den här ryggen, så då åt vi matlåda från hans mamma. Tack för lasagnen, Carina, den var jättegod!
 
Nu har vi suttit å snackat jobb några timmar, alltid lika kul!
 
Ska försöka ta en promenad med Laban innan jag lägger mig i ett varmt bad. Få se hur det går. :-) Sen har jag fått tipset om att placera en kudde mellan knäna å det ska provas i natt.

1 kommentarer

Carina

18 Jan 2013 20:14

Så bra att maten var till belåtenhet❤

Svar: Absolut, det var jättegott. <3 Kram
Nettan

Kommentera

Publiceras ej