Belöningen efter träningen.

0kommentarer

Är glad att jag åkte å tränade, det var ett helt nytt och svinroligt pass. Massa nya övningar å rörelser som jag så klart inte fixade men men innan terminen är slut så sitter de som ett smäck! Det var en hel del styrka vilket passar mig bra, då jag ska bygga muskler. :-)
 
När jag kom hem så tog jag en proteindrink och efter 20 minuter så åt jag fisk, spenat, potatis och sås.
 
 
 
Belöningen efter träningen var att jag la mig i badet, har haft inpackning i håret, skrubbat hela kroppen, smörjt in mig med brun utan sol och nu håller jag på å måla naglarna. Och det känns jätteskönt i kroppen, otroligt avslappnad.
 
Om en stund blir det en promenad med Laban å sen är det dags att äta lite igen, tror det blir lite kräftstjärtar.  Sen ska jag lägga mig och läsa om den fantastiska Christian Grey.

Kommentera

Publiceras ej