Guldstänk....

0kommentarer

Igår kväll var det äntligen dags för Guldstänk. Det var första gången jag var med men absolut inte sista. Det var jättejättekul!

Renée, Tobbe och jag samlades hemma i mitt kök för lite förfriskningar innan det var dags att bege oss till Guldstänk.




Sen var det dags för mingel innan prisutdelning.



En av mina absolut favvokvinnor är Babben Larsson och hon höll i prisutdelningen. Jippieee, hon är så hysteriskt rolig!



Här är årets alla vinnare.



Men mest stolt är jag över Lucie som tog hem hederspris som årets Citysamverkare 2011. Sträcker på mig lite extra mycket som "lillasyster". Grattis Lucie!!! Wow du är bäst!!

Efter prisutdelningen så var det dags för middagen.

   Vår bordsplacering

    Tobbe har gjort sig superduper-snygg kvällen till ära. :-)


Som vanligt så petade jag bort sås och kolhydrater på varmrätten samt chokladen på efterrätten. Vi hamnade bredvid ett gäng härliga tjejer från Scandic Hotell och trevliga människor ifrån Varda. Men sen letade vi upp våra vänner som satt på andra sidan lokalen.

 Anne-Lie, jag, Jojo och Renée

 Träffade på en gammal "mobilettare". Ann-Sofie B, det var himla roligt då jag inte sett henne på många år. 



 Jag å Lucie i vimlet på dansgolvet.



 Åsså ett kort där vi spårar.......som vanligt. :-)



Hade en jättetrevlig kväll å jag kommer definitivt gå nästa år igen!



Kommentera

Publiceras ej