Motivationen är tillbaka. Jippie!

5kommentarer

Efter rensningen av kläder så kom motivationen tillbaka.:-) Så idag har jag återigen förenats med CT och det var varmt, svettigt och flåsigt men superskönt efteråt.



Gjorde 100situps och jobbade med mina hantlar också. Känner redan nu, vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon. Men jag har saknat det, så det känns bra för då vet jag att jag har tränat rätt.

Från och med i morgon är det Modifast och proteinpulver som står på matsedeln. Dessvärre är en buffé inbokad i morgonkväll, så den kommer jag äta men annars så ska jag köra stenhårt några dagar.

5 kommentarer

Kelly Hansson

11 Jun 2012 11:23

Vilken bra jobb Nettan!!! Jag nästan känner inte igen dig!Grattis!! :D

Nettan

11 Jun 2012 12:38

Tusen tack, Kelly.



Kul att höra ifrån dig. Hoppas allt är bra med er båda.



Kram

Bine

12 Jun 2012 00:02

Så fin du äär!! :D Kram

Nettan

12 Jun 2012 08:34

Tack fina Bine. Såg på dina bilder hur brun och snygg du är nu. Hoppas ni hade det skönt på er resa.



Kramiz

Bine

12 Jun 2012 12:21

Taack :-) ja vi hade de jätteskönt.. Legat på stranden och pluggat största delen av veckan! Perfekt semester enligt mig, förutom plugget då ^^

Kram

Kommentera

Publiceras ej