Monday

0kommentarer

Idag har min telefon varit ur funktion precis hela dagen, suck. Dels för att Telenor har haft störningar men säkerligen också för badvändan i toalettstolen. Känns ovant att varken kunna ringa eller sms nåt på ett helt dygn.
 
Vilket skitväder och det ser banne mig inte ut att bli något bättre heller. :-(
 
 
 Känns riktigt nice att vi åker till Alanya om tre dagar. Där ser vädret ut så här. :-). Sweeeeet!
 
 
Efter jobbet åkte jag ner på stan och shoppade. Den bikini som jag köpte till Dubai i mars har blivit alldeles för stor, så nu blev det dags för en ny eller rättare sagt två nya. :-). Just nu är jag 75 i omkrets. Jippie!!!
 
 
Sen började Josefin och jag planera vilka kläder vi ska ha med oss till Turkland. Numera har vi samma storlek, vilket innebär dubbelt så många klänningar. Har planer på att packa allt i en liten resväska på denna tur, undrar om jag kommer kunna hålla det?
 
Efter det åkte vi till Ängsgärdet å hyrde film och på vägen hem igen, köpte vi kinamat och lyckokaka, som på den gamla goda tiden. Behöver jag tala om att det känns alldeles underbart att ha min "unge" hemma hos mig?!

Kommentera

Publiceras ej