Mera öl åt folket. :-)

0kommentarer

Dieten är över för denna gång och jag har ätit fantastiskt goda fläskfilémedaljonger på Harrys till lunch och i kväll blir det buffé. :-)

Alldeles strax så ska jag hjälpa ett par kompisar på Aros Event & Sponsring att försöka slå ett rekord i ölförsäljning.

Det borde passa mig ypperligt, kan man ju tycka! Både tävlingsmänniska och ölälskare........vad kan gå fel liksom?!?! :-)En underbar kombination för uppdraget om jag får säga det själv. Haha!


Rekordet är sen tidigare 2000 öl på en kväll, så nu blir det till att vara extra trevlig och på alerten hela eftermiddagen och kvällen. Hoppas även på sol, så många blir extra törstiga under fotbollsmatchen.

Håll i hatten (kepsen) för nu kööööööööör vi!!!!

                                        

P.S Vad jiddrar jag om....."försöka slå ett rekord"???? Vad då försöka?......klart det blir ett nytt rekord idag!!!D.S

Kommentera

Publiceras ej