Monday

0kommentarer

Idag var det tillbaka till verkligheten igen, alltså arbete stod på schemat. Dags att börja ta tag i lite lösa trådar som hänger inför hösten men det känns riktigt bra. Ska ut på fältbesök i veckan och det känner jag mig riktigt laddad inför. På jobbet låg även en ny ajfån och väntade på mig. Wieeeee!
 
Josefin och Samuel kom ut till jobbet, så jag fick krama om dem båda innan de begav sig mot Arlanda och Norge. Jossan fick en del pussar åsså. :-). Har haft några härliga veckor med henne och det betyder jättemycket för mig.
 
På kvällen kom Karro förbi. Hon hade lagad god sallad, bröd och ost. Supermysigt att hon kom hit med middag som vi satt ute i solen och åt.
 
 
Sen tror jag Tobbe fick ont i öronen för han lämnade oss, så vi fick kackla ifred några timmar. Hahaha.
 
Men tänk vad fort några timmar går när man har trevligt. Kände mig så himla glad efter att Karro åkte hem och går fortfarande omkring med ett leende på läpparna. Vissa människor har sån karisma och sprider så himla mycket positiv energi och Karro är verkligen en av dem.  Är glad att ha henne som vän.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej