Grattis till fredag

0kommentarer

Vi var hela dagen på poolområdet. Då vi funnit våra nya leksaker, alltså luftmadresserna, så vi låg mestadels på dem. Vi hade även skattjakt i poolen. Vi dök och hittade en detalj till en bikini och en mutter. Hm inge vidare skatter, jag vet. Dock slog vi ihjäl en timme med allt letande. 
 
 
Jag och Cecilia har båda två korta frisyrer samt att vi har en himla massa hårstrån. Det innebär att vi båda ser ut att ha hjälm på oss om det blir för långt. Det var dags för ett besök hos en frisör. Jag sa en mening till denna stackars turk. "2 cm, no less, no more, tamam?!" Stackarn såg livrädd ut. Hahaha
 
På kvällen satte jag mig redo med systemkameran för att kunna fota blottaren. Men han lös med sin frånvaro. Så sorry tjejer, jag kan inte bjuda på nåt foto. :-(
 
Var å åt middag på en restaruang och därefter vårt nya barhak. Igår dansade vi till och med. Tjohoo!

Kommentera

Publiceras ej