Dim Chai och fotboll

0kommentarer

På förmiddagen idag så var vi på poolområdet, solade å badade.

Tobbe och Carina kom till oss vid 12-tiden för då blev vi hämtade för Dim Chai.

Väl där åt vi lunch och bara vilade i det sköna härliga klimatet. Det är mycket kallare uppe i bergen och
det är ca 15 grader kallt i vattnet.

Det är högt benäget.

Familjen Hjelm är höjdrädda och Tobbe älgade i väg som en avlönad i sin beslutsamhet att klara höjden och lämnade sin mor alldeles ensam med sin skräck. Ajabaja Tobbe. :-). Tur att familjen Taijkon fanns på plats.. Carina klarade uppgiften galant.

 

 

Jag försökte hetsa Freddan till att bada och det resulterade i en utmaning.
Om jag lyckades övertala Johnny till att doppa sig och att jag själv skulle göra det, så lovade Freddan och
Samuel att de skulle hoppa i. Självklart antog vi den utmaningen, fattar inte vad kidsen trodde när de satt nåt så enkelt.

Det var sviiiiinkaaaaaalllllllt men värt det! Jag å Johnny ansåg att vi vann, då vi faktiskt doppade oss först. :-)

Vi var tillbaka igen på hotellet vid 17-tiden å då blev det slappa fram till klockan 21. Då gick hela ligan till Summerlove.
Vi skulle glo på nån fotbollsmatch. De andra glodde medans jag bloggade. :-)

Kommentera

Publiceras ej