En ovanlig måndag.

3kommentarer

(För det första, så är det jättekul när ni kommenterar här, så fortsätt gärna med det. )

Idag var jag hos dietisten och det gick kalasbra. Jag fick kalciumtabletter utskrivna på recept för jag får i mig för lite mjölkprodukter men annars så var allt bara finfint.

Var å hämtade ut mitt paket med kläder som kom idag, massa roliga plagg. Tyvärr så är min vapendragare, Susanna, i London på en efterlängtad semester. (hoppas du har det toppen, bruttan). Jag är urkass på att se vad jag passar i numera då kroppen ändras från vecka till vecka. Jag tycker det mesta känns för litet medans Susanna kan komma hit med nåt hon sett i affären och på nåt konstigt vis så passar det. Kan vara därför som hon är så duktig på det här med att vara personal shopper. Så nu sitter jag här med klänningar, kjolar, kappor och toppar och har bannemej ingen aning om vad som passar och vad som inte gör det. Suck.



Dessutom har Emma frågat om jag ville haka på en utbildning på brandstationen i veckan.



Inser att det är samma kväll som ett av mina tantgympapass är och kommer på mig själv att säga nej tack till den inbjudan. Herre gud! Så många ursäkter som jag snurrat runt med i alla år för att slippa träna, har antagligen använt dem alla minst 20 gånger!! Men att tacka nej till att låta snygga, sexiga brandmän göra hjärt å lungräddning på mig, trodde jag aldrig skulle hända. Sitter här och är alldeles uppgiven över mitt beslut att tacka nej. Det är nåt som håller på att hända med mig mentalt, jag börjar helt uppenbart se långsiktigheten i min hälsoresa. Intressant utveckling även om jag just nu är chockskadad av mitt beslut att gå å träna. Har dock blivit lovad bilder!!!

Men om några månader kommer Ladys Night, jag å bästa Syster Yster samt några 100 andra galna fruntimmer ska gå och kolla på boysen.



Tyvärr blir det knappast någon hjärt och lungräddning med de grabbarna men vad fan, jag kommer antagligen vara assnygg i min lilla svarta. Mohahahaha

P.S Martin Stenmarck är min karl, det är bara hans fru som inte har koll på det än. :-) D.S

3 kommentarer

Syster Yster

23 Jan 2012 20:37

Jag är otroligt stolt över dig!! Vad är väl en massa brandmän jämfört med en gympahall full med svettiga tanter!!?? Johnny hälsar att det dessutom är på en plastdocka du får göra hjärt- lungräddning på. :-) Puss

Nettan

23 Jan 2012 20:43

Typiskt Johnny och vara så himla krass! :-)

Du kan hälsa tillbaka att jag hade antagligen svimmat och fått en hjärtattack på brandstationen av alla manliga hormoner. Om inte så skulle jag lätt kunnat fejka en svimmning för den goda sakens skull. Det finns säkerligen nån brandman som behöver tränas i HLR.

Nettan

23 Jan 2012 20:44

Puss och kram tillbaka, så klart! :-)

Kommentera

Publiceras ej